reklama

Seriál Ginny a Georgia (2020- )

Môže divák tento počin považovať za jeden z ďalších obyčajných teenagerských seriálov, alebo má čakať niečo viac?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Príbeh je naozaj jednoduchý. Georgia je slobodná matka, ktorá vychováva 2 deti, a to dcéru Ginny a syna Austina. Je to však rodina, ktorá nemá stabilné zázemie, keďže sa neustále sťahuje. Ich príbeh sa začína v momente, keď prichádzajú opäť do nového mesta.

Počas jednotlivých epizód sledujeme radosti i starosti tejto rodinky v súčasnej dobe. Vidíme dospievajúcu generáciu a ich problémy, ako napríklad starosti s láskou, prvý sex, hádky medzi matkou a dospievajúcou dcérou, rasové problémy, problémy s prijatím svojho vzhľadu a postavy a rôzne iné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri tomto seriáli mi napadla jedna myšlienka. Je zarážajúce, ako sa za desaťročie zmenila mládež a jej prezentácia v médiách. Počas môjho dospievania som neriešila toľko vecí ako dnešná mládež. Nemala som problémy, ktoré majú súčasní teenageri. Nepoznala som instagram, filtre, neupravovala som si fotky vo photoshope, nepotrebovala som sa prezentovať drahými značkami, dovolenkami a ďalšími vecami. Pri sledovaní tohto príbehu sa určite nájdu ľudia, ktorí si povedia, veď je to len hlúpy americký seriál, v realite to tak nefunguje. No verím tomu, že niektoré dnešné deti už poznajú triky, ako napríklad vyzerať chudšie a krajšie na fotkách. A čo je ešte horšie, aj ich využívajú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo sa mi však na seriáli páčilo, je to, že nazeráme aj do minulosti, a to konkrétne do obdobia, kedy je Georgia sama ešte dieťa. Počas prvých minút seriálu by sa mohlo zdať, že Georgia je ideálna cool matka 21. storočia, no nie je to vždy tak. Vidíme, z akých rodinných pomerov pochádza, ako stretáva otca Ginny, aj obdobie po pôrode. S jej minulosťou sú späté určité tajomstvá. Dalo by sa teda povedať, že seriál má aj prvky krimi drámy, ktoré celý príbeh okorenili.

Aj keď som si pred pozeraním prečítala, že pôjde o nové „Gilmorky“, musím sa priznať, že mi seriál skôr pripomínal omladené Zúfalé manželky. Pred zapnutím prvej epizódy som však nemala žiadne očakávania, čo sa asi vyplatilo. Táto novinka na mňa pôsobila ako fajn oddychovka. Raz za čas si pustiť takýto druh seriálu nie je na škodu. Je potrebné však počítať s tým, že seriál je zameraný skôr na ženské publikum. Čiže to nemusí byť práve šálka kávy pre každého diváka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viac informácii a epizódy nájdete na www.tv-archiv.sk/ginny-a-georgia ,tak tomu skúste dať šancu.

Dominika Petková

Dominika Petková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka masmediálnych štúdií na UPJŠ v Košiciach. Rada si prečítam dobrú knihu, pozriem dobrý film a vypočujem dobrú hudbu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu